Pink ^^

Hej! Igår gick jag och Carola på stan (pappa, Anton, Meja och Jeppe gick hem när vi hade ätit på McDonalds) och då köpte jag nästan bara rosa saker. En ljusrosa ring som ser ut som en rosett, Ett halsband med blommor i olika rosa nyanser, en ljusrosa 3/4 tröja, en rosa- och vitrandig bandeau, neonrosa örhängen som ser ut som blommor, ett rosa/korall miniläppstift. Det enda jag köpte som inte var rosa var ett par vita örhängen som var runda med blommor och diamanter (fejk) i :) Lägger upp bilder på det jag köpte allt eftersom. Köpte ringen och halsbandet på Accessorize, bandeaun och tröjan köptes på GinaTricot, örhängena på Ur & Penn och läppstiftet på Åhlens. Skriver priserna under bilderna..
 
Vi gick och letade efter dipdye färg (rosa) men allt var jätte dyrt :( På Shock kostade det typ 240.. Och på Panache 190 tror jag.. Tycker seriöst att dipdye är jätte snyggt! Här ser ni några bilder på snygga dipdyes ^^
Ja bilder blev jätte stora.. Men tycker det är sååå himla snyggt ;3 
 
Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra.. Ska väl gå ut och åka lite skateboard/longboard, kan ni se mig åka skateboard? xD Får väl försöka, tycker det är coolt med tjejer som åka skateboard ;]
 
Ha det /Jessica 
 
(Blev ett väldigt rosa inlägg idag :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0