Dagarna som gått :)

Hej! Har inte skrivit på länge.. Men ja, är tillbaka i Skåne nu :) (Och Jeppe svimmade inte på vägen tillbaka som tur var). Fick åka och hälsa på Charlie dagen efter att vi kom hem, gud så kul det var att få träffa honom! Han var så lurvig och jätte lugn när jag höll honom :D När han låg ner på min arm så putsade han sig! Det betydde tydligen att han kände sig säker, så jag är jätte glad över att han va så säker hos mig :) Och på vägen dit så köpte jag massor av saker. Bland annat mat, nagelsax, höhållare, borste med mycket mera ^^ Mådde dock jätte illa på natten innan vi skulle dit, vaknade upp mitt inatten och höll på att spy :/ Har inte mått helt 100 senaste veckan.. Har inte kunnat äta ordentligt, inte känt mig hungrig och mått illa.. Får hoppas att det går över, mamma föreslog att jag skulle dricka/äta laktosfritt i nån vecka och se om det blir bättre. Var ju allergisk mot mjölk för några år sedan, men växte ifrån det. Kanske har kommit tillbaka igen? Hoppas inte det.,
 
Annars om dagarna har inget speciellt hänt. Eller jo, jag har börjat ta moppekort :D Fixade det i måndags och fick gå på första teorikusen dagen efter. Jag fick med böckerna samma dag som vi skrev in mig. Teorikuserna är en gång i veckan på tisdagar. Men vår lärare skulle slänga in en extra lekton nästa helg för bara oss som ska ta AM kort. Tack gode gud att där var en jag kände! Simon i min klass skulle också ta moppekort så vi ska gå tillsammans :)
 
Och en tråkig nyhethar jag: jag blev singel :/ Inte särskilt roligt men har typ "smält" det nu..
 
Jag sov över hos Angelica idag/inatt. Hon gick i min klass innan men flyttade, så nu träffas vi väldigt sällan :/ Iallafall så skulle Martina också sova över, var roligt att träffa henne, var flera år sedan. Martina gick också i min klass innan. Vi åt sushi (såååå gott) och åt massa onyttiga saker. Eller inte jag för jag mådde illa som vanligt.. Imorgon ska vi på kalas hos Jenny (min bonusstorasyster), på söndag (eller lördag) ska jag färga utväxten för jag vill se fin och fräsch ut på skolstarten, på måndag ska vi hämta hem Charlie :D på tisdagen ska jag klippa håret och gå på andra teorikursen, och på onsdagen börjar skolan :) Så ser de närmsta dagarna ut :)
 
Ha det sålänge! Lovar att lägga upp en bild på Charlie snart :) /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0