Städa :/

Hej! Vaknade för en så där 30 minuter sedan.. Tråkigt att jag vaknar så tidigt men när jag väl ha vaknat så kan jag inte somna om igen, sjukt störigt :/ Måste städa mitt rum idag, mina resväskor ligger fortfarande på glovet och skräpar.. Det är det sämsta med att resa, att man måste packa upp kläderna sen igen.. Trååååkigt :(
Sitter just nu och äter min frukost och hör en massa ljud från tv:n. Nickelodeon..
Måste även hinna lägga upp en haul-video på Youtube. Många har efterfrågat sådana och jag känner att jag vill börja lägga upp fler videor..
Detta var bara en väldigt liten uppdatering om mitt liv :)
Ha det bääst /Jessica


Kommentarer
▲ Mohammedi's ™

Hejsan! Nu är tävlingen avslutad som du var med och tävlade om att vinna en valfri vara

från uffessakerochting.se , och vinnaren kan du se på samma inlägg ( där tävlingen var )



Jätte kul att du var med, om du inte vann så finns fet flera tävlingar på bloggen.

Va gärna med på dem också.



GLAD PÅSK! Allt bra?

2012-04-05 @ 20:28:29
URL: http://mohammedis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0