Påsk!!

Hejsan :) Glad påsk! Så här ser dagens påskdag ut: jag, Anton, Jesper, pappa, Carola och Meja åka till farmor. Farmor brukar alltid hålla som en liten "fest" vid påsk. Mycket mat och självklart godis :) Ska komma typ 25 personer. Undrar om vi får plats att äta, hehe.. Idag får jag väl slänga upp en bild på mig själv. Bjuder :P
Tröjan kommer ifrån H&M, en av kläderna som jag köpte i Falun :) Hur ska ni fira påsk i år?
Jag lockade mitt hår men trots att jag har haft i hårsprej så har lockarna förlorat sin "lyster".. Jaja, lite får man tåla. Går nog att fixa :)
Ha en trevlig påskafton /Jessica :)


Kommentarer
felicia

sv; okej! :)

2012-04-07 @ 11:18:54
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/
Kim

Vi ska till Lilian och Lasse. Det har tyvärr snöat idag så vi har ett riktigt Aprilväder... du är så fin på bilden gumman! Saknar dig!! Kram

2012-04-07 @ 14:41:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0