Nya hemmet :)

Hejsan! Igår satt jag och Jesper på tåget upp till Göteborg, till pappa alltså. Vi har ju flyttat till en ny lägenhet så man var lite nervös att få se det nya hemmet :) Men det var jätte fint och modernt och det verkades som att pappa verkade trivas. Anton har fått ett eget rum (han är så stor) och fick sova i samma rum som honom. Jesper fick sova i ett eget rum som var typ Mejas lekrum, så det var rosa sovlakan, rosa matta och gossedjur. Haha, undrar vad Jespers kompisar skulle säga om de fick veta hur rummet såg ut :D
Idag hade vi tänkt att jag och Carola (bonusmamma) ska åka till Ikea medan småfolket (Meja och Anton), pappa och Jepser ska gå, urm, någon annanstans, vet inte vart. Men det blir väl till en lekplats eller något sånt :) Ska försöka hitta något till Per (bonuspappa) i födelsedagspresent, han fyller snart år. Vet verkligen inte vad han vill ha, får se vad som finns :)
Har hittat ett par klackar som jag vill (ska) ha!! Jag ska spara tills att jag har råd. Så här ser de ut:
Vill ha de så sjukt mycket :/ Men de blir snart mina ;)
Har även tittat klart på hela första säsongen av Glee, ska ladda ner den andra säsongen. Man får typ abstinens eller nåt :3
Haha, ha det bra :)


Kommentarer
Kim

Jasså, är det fortfarande de skorna som gäller? Du får prova dem med mer passande kläder nästa gång...och med mer pengar? Kram!!

2012-04-06 @ 18:36:10
felicia

snygga! :) vart kommer dom ifrån? :)

2012-04-07 @ 09:05:02
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0