Ny design :D

Hej!! Som ni kanske ser så har jag gjort en heeelt ny design. Tack Corre för hjälpen :) Idag hände inget speciellt i skolan, allt var som vanligt. Men jag hann väldigt långt i min mattebok, hela 5 sidor!! Stolt, hehe. Imorgon är vi lediga från skolan, ska passa på att göra mina läxor då.
Måste erkänna att jag faktiskt gillar matte, eller ja när man får jobba ifred och inte ha genomgång.. Jag är sjukt långt i matteplaneringen, typ längst fram. Om man inte räknar med Linus, han fick ett A senast i matte. Även om läraren sa att ingen skulle få ett A.. Jaja, han blev väl stolt ;)
Idag var det riktigt skönt väder, första dagen med sommarvärme. Solade en liten stund :3
Ha det bäääst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0