Lite tankar :]

Godmorgon :) Vaknade för lite mer än en timme sedan, tro mig det var skönt att få sova ut ordentligt. Igår så fick jag ett stort påskägg här hemma hos pappa och fick även ett mindre ägg hos farmor. Det var mycket trevligt på festen, där var en kille i min ålder, men vågade inte prata med honom -.- Tönt, jag vet.. Men det var väldigt många blickar man fick av honom, inte negativt dock. Han såg rätt bra ut ;) Åt sjukt mycket både mat och godis. Blev sjukt illamåendes på kvällen.. Fick även med oss ännu mer godis hem :O Det godiset räcker i flera veckor lovar jag er.
En kul sak som hände på vägen till farmor: Meja sa: Jessica, jag älskar dig. Jag sa: Jag älskar dig också. Jesper sa: Meja, jag älskar dig. Meja sa: Ja. Haha, där fick man sig ett gott skratt :)
Idag blir det väl bara en slapp-dag. Vi ska gå och hämta ut ett par gardiner som Carola har beställt, eller så ska vi köpa dem i en affär. Ja, det är väl det som händer idag. Ska åka hem imorgon till Skåneland. Börjar skolan igen på tisdag, längtar? Ja, lite. Jag ska få träffa Hannah och Sara igen, och det är ju roligt. Och få träffa alla andra kompisar :)
Kom just på att jag har en matteläxa att hinna göra imorgon. Man ska INTE ha läxor över ett lov, jag menar man har ju lov av en anledning. För att inte behöva tänka på skolan och för att slippa läxor. Men tydligen fattar inte vår mattelärare det.. Och det är inget enkel uppgift heller. Man ska typ bygga ett hus, och man ska ta med alla räkningar och kostnader och sånt. Kanske struntar i att göra läxan, det är ju lov. Det är min ursäkt.. :/
Ha en trevlig dag /Jessica


Kommentarer
Anonym

Hej snygging! Jag har en tävling i min blogg som kallas Dagens blogg, det hade vart jätte skoj om du var med, så gå in och gör min dag här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-3.html#comment

KRAM!

2012-04-09 @ 21:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0