Lite småprat :)

Hejsan! Har inte orkat blogga för att det har hänt en massa grejer i skolan som man inte precis tycker är roliga.. Gjorde ett no-prov förre veckan, kändes som att den gick jätte dåligt, det handlade om ljus, ögat och färger. Men jag har typ inte förstått någonting på lektionerna, så jag får se hur det gick när vi får tillbaka responsen. Fick tillbaka so-provet där vi skulle låtsas vara en partiledare för "Populärpatiet" och allt som allt fick jag kanske ett C eller B. Sjukt nöjd för jag hade verkligen ansträngt mig :D
Var på bio förra onsdagen, det var en gymnasieskolan som gav ut gratis biobiljetter till "The Hungergames". Jag gick dit med mamma, som blev mycket glad över att jag bjöd med henne dit :) Den var sjukt bra, kanske en 4 av 5. Dock mådde jag illa typ hela tiden så jag hann typ inte "komma in" i filmen.. Ska på bio nu igen på fredag med en kill kompis, vi ska se "Battleship" ska bli mycket roligt ;)
Har även möblerat om i mitt rum "igen" lägger upp några bilder på det, någon gång. Igår var det konfirmation, jag konfirmerade mig inte men mina kompisar gjorde det så jag åkte dit och träffa gamla klasskompisar och sånt, så det var trevligt. Efter det åkte jag till Ystad eftersom att min storebrors sambo fyllde år. Så vi var där i någon timme sedan åkte vi hem och tittade på en film. Idag ska jag va med Cornelia (Corre) <3. Ska bli kul det med :D Vi ska typ gå till "spökhuset" och fota och lite sånt. Om ni undrar över vad spökhuset är: Det är ett hus som är helt öde, krossade fönster, trasiga dörrar. Och ja, helt mörkt. Det är himla läskigt där. Jesper gick dit en gång med en kompis och påstod att de hade gått up till övervåningen på spökhuset (eller hur att de gjorde det). Får se om vi vågar det idag ;)
På No:n har jag, Linus och Max (i min klass) börjat bygga en egen högtalare. Vi var de enda som var klara med vissa uppgifter så vi fick göra detta. Tro mig, det är mycket svårare än man tror. Det är mycket pilligt arbete, men det är roligt och intressant. Kanske lägger upp en bild på den när den är klar? :)
Jag vet att jag lovar att lägga upp en massa bilder (men inte gör det) men jag lovar att jag ska bättra mig på det :P
Ha det bra /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0