Home sweet home :)

Hejsan! Är hemma nu, kom hem i går vi halv fyra... Var så himla trött, jag satt och halv sov nästan hela vägen på tåget, haha. Som tack för att jag hade arbetat på ÖoB så fick jag plocka varor för 200 spänn, blev sååå glad. Jag tog godis (hihi), shampoo, torr-shampoo, hårinpackning och ett sminkpaket :) Eftersom att jag trivdes så bra där så ska jag kanske sommarjobba där. Bea ska fråga butikschefen om det går bra. Hoppas verkligen att det går!! Vill så gärna kunna tjäna lite egna pengar :P Ja, hon skulle ringa tillbaks imorgon och säga om det gick :) Hon är så snäll och fixar för mig :) I måndags så skulle mormor och morfar komma och hämta upp mig, vi skulle åka till Dollarstore som ligger i Borlänge :) Köpte lite grejer till Bea som tack för allt. Bea lade upp en bild på alla grejerna på sin blogg. Här kan ni se vad hon fick: http://beabofink.blogg.se/2012/march/tag-och-overraskning.html (hoppas att det var ok att jag länkade, Bea)
Mormor var helt weird inne på Dollarstore, hon typ skakade på huvudet och gjorde konstiga ljud, haha. Skrattade hela vägen hem. Mormor och morfar undrade typ vad som var fel på mig och då är det illa :) Tårarna bara rann hehe.
På lördagen när jag skulle åka hem så gick jag upp klockan 05:00, tåget skulle gå 07:40. Ville hinna packa ner alla saker. Men jag trodde att vi skulle åka till tåget klockan 06:15, men när Bea inte gick upp så blev jag lite orolig, när jag tänkte på när tåget skulle gå så hade jag räknat fel med en timme. Så jag lade mig ner i soffan och sov i en kvart till :) Men jag var ändå trött, tonåring...
Idag så tränade jag på gym, alla i familjen ska börja göra det. Förutom Annalinnea, hon är för ung. På söndagar och tisdagar, var mycket sur för att de hade bestämt det utan mig.. Men det var faktiskt roligt, idag fick jag hjälp av en konstruktör som berättade vilka maskiner jag skulle använda o.s.v. Vissa veckor kommer det jag dock att träna fem gånger!! Jogga varannan dag (vilket blir cirka tre gånger på en vecka) och träna två gånger.. Jaja, lite får man väl tåla.. :)
Ha det bra ;)


Kommentarer
Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Såklart det går bra att du länkade :)

2012-04-02 @ 10:33:29
URL: http://beabofink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0