BB :)

Hejsan! Sitter just nu vid min data och tittar på BB (big brother). Har haft 4 timmars idrott idag på skolan :O Sprang ett par kilometer, hade bollsporter och allt sånt. Jaja, tränat har man iaf. Får väl gå och duscha av mig snart :] Fick tillbaka respons från en novell som jag hade skrivit. Den var sju (!) sidor lång och läraren skrev iprincip att jag har en talang och miin engalska flyter på bra, så ett A kan man nog säga. Sååå himla stolt !!
Ja, skriver nog imorgon igen :) PS: På måndag är det sista dagen för mig att sova med mig korsett, någonsin!! Det känns så (ursäkta mitt språk) jäääääääävla bra! Har haft korsetten i lite mindre än 2 år nu och det har verkligen varit skit jobbigt. Inga kläder har suttit bra, man har sett kanterna och man går som en robot. Låter väl roligt va? :/
Jaja, hörs imorgon :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0