Tjejkväll!!

Hejsan alla sötnosar :)
Idag efter skolan så åkte jag, mamma, lillasyrran o lillebrorsan till Sjöbo och åt på en pizzeria! Jag tog en kebab med pommes, den var såååå god! Sedan åkte vi till Netto för vi skulle handla mat o sånt, då köpte jag ½ liters vaniljglass och en typ 100grams choklad. För jag ska ju ha tjejkväll imorgon med Sara och Hannah <3
För istället för att köpa en Ben & Jerry´s som jag först tänkte och spendera typ 50 spänn, så kan jag göra en egen variant, asså en Jessica & Icecream vaniljglass med choklad och nötter.

Så ska till Hannah imorgon direkt efter skolan. Men nu ska jag titta på en film, som heter "The flintstones in Vegas".

Ha det bäst :D


Kommentarer
Kim

Ha det så roligt imorgon!! Det låter smarrigt med din glass+choklad, får man prova en dag kanske??

2011-09-08 @ 21:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0