DISA-möte

Hejsan!

Idag hade vi tjejer vårt första DISA-möte. Kommer inte ihåg vad det står för, men det är möten där man ska försöka bättra sitt självförtroende. Så idag pratade vi bara om typ regler och vad mötena ska handla om. Sedan fick vi fika!! Så när killarna hadee slutat matten så kikade de in genom fönstrerna och var jätte avundsjuka på oss.

Om ni inte förstår, så är det bara tjejerna som har de mötena, killarna har vanilg lektion.

Sista lektionen var syslöjd, jag hann jätte långt på min plånbok som jag håller på att göra. Nästa gång hinner jag nog att bli klar med den. Jag lovar att jag ska ladda upp en bild på den så att ni kan se hur den blev. 

 Sen så följde jag med Sara hem, vi skrattade hela tiden som vanligt. Snart ska jag nog ta något att äta, känner att magen börjar bli tom ;)

Ha det super bra så hörs vi imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0