Äntligen!

Idag blev vi äntligen klara med vårt manus!! Vi var typ sist av alla, vi skulle i alla fall visa upp vårt manus för lärarna, de sade att vi hade potentiell (stavning?) men att vi skulle ordna upp det lite bättre. Ska fixa lite på det sedan :)

Ska säga en jääätte irriternade grej, att skolbussen får inte köra oss hela vägen hem!! Så de släpper oss typ 1,2 km ifrån vårt hus. Jag hade inte brytt mig så mycket om det inte vore för en sak, och det är att mer än halv vägen är upppförsbacke! Så när jag kommer hem är jag skit trött i benen. Men jag får i alla fall motion, det är alltid nåt :)

Kom precis ihåg att jag glömde säga vad mer jag fick i födelsedagspresent, jag fick ett halsband med örhängen som såg ut typ som Jin o Jang fast i olika nyanser av sliver och med en liten diamant. Jag fick även mer pengar och ett shampoo som luktar honung, som gör håret lite ljusare, till det fick jag även en ny ansiktsskrubb, ansiktskräm och ansiktstoner. Jag blev sååå glad för allt som jag fick :D

Jag får skriva en review på alla ansiktsprodukter om några veckor. Det som jag även gillade med ansiktsprodukterna är att de är ekolgiska eller organiska eller nåt sånt ;P

Jaja, slut pratat nu, ha det jätte bra =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0