Utvecklingssamtal :/

Hejsan!
Kom hem för typ en halvtimme sedan. Hade slöjd sista timmarna, eftersom att jag är klar med mitt förra projekt (plånboken) så har jag bestämt mig för att sy en ljusgrå maxiklänning! Kommer nog att ta en väääldigt lång tid. Har märkt att jag i speciellt åttan varit väldigt intresserad av kläder och mode. Så ska snart gå och sy en kuvertväska :) Får se hur det går till. Lägger upp en bild på den när jag är klar.

Just det ska även på utvecklingssamtal om typ en timme, får se hur jag ligger till :) Berättar sen hur det gick. Får gå och plugga lite SO nu :/ ska läsa typ tio sidor så det är bara att sätta igång..

Ha det



Kommentarer
Kim

Ja, det gick ju fantastiskt bra! Du är så himla duktig, det finns ingen stoltare än jag!!

Många kramar till dig min underbara dotter <3

2011-10-12 @ 20:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0