Söt nyckel :)

Hejsan! Idag var jag, mina mostrar och min mormor i Ystad. Vi gick in på "Ohlsons Bazar" som har sjukt fina dekoration- och inredningssaker. Till ett bra pris dessutom. Det finns i vintagelook och i lite mordernare. Perfekt eftersom att när mitt rum är klart så ska jag inreda (och dekorera) det i vintage look. Jag ska även handla hos Hannahs mammas affär (http://amouseinahouse.se/). Jag ska dit imorgon så får se om jag kommer hem med något :) Från Ohlsons Bazar så kom jag hem med en födelsedagspresent till min lillasyster (den yngsta) som fyller år snart och en grymt söt nyckel som är en (Key to my heart). Ska börja spara på speciella nycklar. Lägger upp en bild på nyckel imorgon ;)

Ha det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0