Skärp dig :/

Okej, jag vet att jag har varit dålig på att blogga. Jag ska skärpa mig, jag lovar. I förra inlägget där jag skrev om ett aknemedel från Aco, det funkar verkligen jätte bra! Kletade på ordentligt med det på min näsa i går och vaknade upp med knappt någonting kvar! Efter en natt, det är ofattbart asså! På lördag ska jag shoppa med Sara och Hannah, ska även ha tjejkväll efter det. Då alla ska ha på oss våra Onepiece!

Jaja, var i skolan idag. Det kom en polisman till oss idag! :0 bara skoja, han kom till oss och pratade om maffior och lite regler och sånt. Var faktiskt ganska så intressant. Sedan läste vi i nästan 1,5 timmar! Vi ska läsa ut en bok på tre veckor och ha hunnit skriva (minst) 4 läsloggar om den boken.

Ville bara hålla er uppdaterade om vad som händer. Just det, kom hem ifrån pappa i går också.

Ha det bäst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0