Mysigt värre :)

Godmorgon!

Kom på att jag kan skriva om lite grejer jag fick handlat igår. Jag köpte en transparet vit blus på H&M, byxor på H&M, ett brunt flätat skärp från Kappahl, ett shockrosa clipin extention på Shock och ett stort
lipsmacker från Åhlens (Paul Frank). Blev grymt nöjd. Om ni vill se hur allt ser ut så klicka på länken: http://www.youtube.com/watch?v=NXAAFHGPOo4

I förrgår köpte jag även en tub med acnemedel som man ska ha på sig på natten/kvällen. Så här står det på framsidan: Spotless Overnight Spot treatment. Dries out spots while you sleep. No perfume.

Så här står det på baksidan: Appliceras på kvällen direkt på finnar och orenheter. Ingredients: AQUA, ZINC OXIDE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERINE, XANTHAN GUM, SAKICYLIC ACID, LACTIC ACID, ALLANTOIN, SODIUM CITRATE, PHENOXYETHANOL.

Jag skriver en rewiew om den sedan när jag har använt den ett par gånger.

Min coola farsa ska springa ett marathon om en vecka! Jag får/ska heja på honom (även om jag inte kommer att vara där när han springer).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0