Hos pappa!

Hallå! Kom hem till pappa igår på kvällen. Har verkligen inte orkat blogga, men jag ska hålla er uppdaterade så bra jag kan :)

Vaknade och såg mina små syskon sitta i soffan, en stor bamsekram fick jag :)

Sedan sjöng de för mig och Jeppe och så fick jag fyra hundra spänn, ett tuggummi paket (som min yngsta lillebror hade köpt för sina egna pengar <3), ett paket med M&M:s och sedan, det typ bästa, en Onepice!!!! Den är rosa! Herregud asså jag blev såååå glad asså ;) Sitter och myser i den nu, den är verkligen jätte mysig ;) Nu har jag, Sara och Hannah en Onepiece. Coolt att ha "orginalmärket" oxå =) Tack så grymt mycket asså <3

Ha det bäääst, ska snart gå och spela lite DJ Hero ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0