Hemma igen!

Hejsan!

Var ju som sagt i Malmö med Sara och Hannah igår för att shoppa. Jag kan berätta lite om dagen: först gick vi omkring i lite affärer, sedan gick vi och åt (jag köpte en cheeseburgare, pommes och fanta), gick i fler affärer och handlade chips o läsk som vi skulle ha till tjejkvällen. Men sedan kom Hannahs pappa (som hämtade och lämnade oss) och hämtade upp alla kläder och maten. Sedan gick vi i fler affärer och köpte biobiljetter för "Crazy, Stupid, Love" som faktiskt var bra! Vi träffade även en av våra klasskompisar som skulle se samma film, världen är allt lite ibland :) Sedan köpte jag lite till och seda nvar det dags för bion. När bion var slut kom Hannahs pappa och bjöd oss på mat, vi var grymt hungriga. Sedan åkte vi hem och hade tjejkväll. Ok, det blev en väldigt tråkig beskrivning, men stå ut.

Klicka på länken för att se vad jag handlade: http://www.youtube.com/watch?v=VmqXPO0kox4 

Blev sjukt nöjd med allt jag fick handlat :)

Ska snart städa mitt rum och ränsa ut kläder som jag inte använder :)

Ha det ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0