Halloween

Hade ju halloween fest på skolan idag :) eftersom att det bara var 8:orna så var vi de ända som var "läskiga" fick många blickar på mig xp Det vi gjorde var att vi bakade 5 kakor/tårtor. Och muffins, blev grymt mätt!!! Neda ser ni hur jag såg ut:





Mattias i vår klass stukade tre fingrar i skolan igår :O Han sade att han fick så ont att han höll på att svimma!! SÅ han åkte iin till sjukan och de sade bara till honom att han skulle hålla handen uppe och inte använda den. Det äckligaste är att hans stukade fingrar har blivit helt blåa :0 Vet inte varför jag skrev det, tänkte att det kunde vara roligt för er att veta :)

Snart börjar Projekt Runway!! Älskar att titta på mode videor då får jag inspiration som jag skulle kunna sy själv. Lägger upp ett till inlägg med en bild på kuvertväskorna som jag har sytt :)

Ha det bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0