Oops :/

Har verkligen inte bloggat på länge för att jag åkte upp till pappa med datan, men glömde laddaren, så jag skunde inte blogga :/

Lite nyheter: har fått ny mobil!! HTC Wildfire S. Har fått en skit snygg kappa, blus och två kjolar och har blivit helt klar med min kavaj nu, ena sidan av kragen var heeeelt weird så nu har jag fixat den :) Nedan kommer en bild på


Inte den bästa bilden men den får duga så länge :) Just det ja, igår färgade jag mitt hår! Blev mörkare än vad jag ville men blev ändå nöjd :D

Idag var vi i Sjöbo för det var någon avslutning av M.A.K.T (Mer.Antirasism.Kommunalt.Tack) och såg en jäääääätte snygg kille där, sneglade (glodde) på honom hela tiden. Ibland måste man ha ögongodis ;)

Idag på elevensval så valde jag en ny sak som jag vill sy, en fladdermustopp i svart och guldig spets :) Får se hur den blir.

Jaja, ha det bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0