Jag är klar!!

Hejsan!! Idag blev jag klar med min kavaj!!!! Blev sjuuukt nöjd för att vara första gången :) Ska ha på mig den i morgon i skolan med en hogmidjad kjol och ett grått baslinne. Lägger upp en dagens outfit då :)

Skolan är helt vanlig för utom att vi har haft musik vecka (asså att man siktar in sig på musik under en vecka) så det kom en rappare till skolan idag och rappade (nej, menar du det?!) och pratade med högstadieeleverna om respekt och fördomar och sånt. PS: Han var inte bra på att rappa :/

Imorgon är det storkafton, då ska vi spelade upp introt till vår musikal men inte själva musikalen. Den ska vi spela upp någon annan gång.

Jaja, ska nog ta en glass nu :)

Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0