Gymnasieval :O

Hejsan!! Idag åkte vi med klassen in till Sjöbo för att gå på typ Gymnasiemässa. Asså det var små stånd med folk från olika gymnasier i som förklarade om sina gymnasier och vilka linjer de hade att erbjuda. Och så kanske man fick/ta godis eller påsar med broschyrer i. Jag fastnade mest för "Drottning Blankas gymnasium". Där har de linjen som jag vill gå på, som är design. Asså att sy egna kläder och sånt. Tänk att jag snart ska välja vilket gymnasie jag vill gå på!! Det känns helt sjukt att det är så snart, okej det är typ 1½ år kvar. Men det är snart i enligt mig :)

Annars var det inget kul i skolan, vi har bytt platser. Jag sitter vid samma bord som Anton, Jack och Simon. De pratar typ hela tiden, men jaja livet ska inte alltid vara lätt. Jag klarar mig nog.

Städade mitt rum snabbt innan, duschade. Så ser min dag oftast ut. Spelade in en video.

Ha det bra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0