Snart jul!!

Hej! Har inte bloggat för jag inte suttit vid datan alls!! Så det blir nog ett långt inlägg idag..
Är sjuuuukt nervös inför betygen som vi ska få på onsdag eller torsdag :) Men jag ser det från den ljusa sidan; om man har dåliga betyg så hinner man bättra sig ;)
Var typ förra veckan (eller förr förra) hos barnsjukhuset i Ystad, det var bara vanlig uppförljare. Det visade sig att jag var 161 cm lång (med korsetten på). Gick dit nästan varje månad innan p.g.a min mjölkallergi (som nu mera är bortväxt :D)
Vi köpte en julgran förra veckan som är pyntad ( men  hur sned som helst!!) och ligger även lire julklappar som ligger och väntar på att få bli öppnade :) Har även köpt nästan alla julklappar, bara Hannah, Sara, pappa och Carola kvar. Och så just det ja, köpa en födelsedagpresent till Anton, får se om jag har råd till pappa också. Jag tror det, men man vet aldrig.
Har börjat sy på en tubtunika, men har låtit den vara i en vecka nu, så ska nog fortsätta till helgen. Vi åkte till Stoff o Stil för typ en vecka sedan där mamma köpte: ett mönster på en fladdermustopp, grå spets och grå sytråd. Jag fick 1,50 cm brett tyg (vet inte vad den kallas) men den är typ rosa med lite typ aprikosa kruddillutter på den.
Vann även 10 kr igår på en lott, som jag fick av mormor (tack mormor med familj <3).
Måste verkligen ta av mig korsetten, har gått upp för backen (som vanligt) och har grymt ont i ryggen (svettas dessutom också). Och ta något att dricka, varm Obo'y??
Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0