Betyg!!

Hej, idag är jag gryyymt glad!! Jag fick bättre betyg än vad jag trodde att jag skulle få, ;D;D;D;D;DD;D;D;D;D;D så känner jag mig just nu. Idag var det dans på skolan (det var terminsavslutning) jag dansade med Sara, men vi vann inte ;/ nästa år ska jag vinna :) Imorgon ska jag få nya glasögon :D Antingen ska jag ha en tjock, svart båge eller en tjock båge med blommor på sig, vad tycker ni??
Har mått illa och haft ont i magen i seriös mer än en vecka nu :/ igår fick jag åka hem så ont jag hade, vi ringde till läkaren för att få en tid, men har ännu inte fått nån :(
Har hunnit köpa en födelsedagpresent till lillebrorsan som fyllde år för tre dagar sen <3
Imorgon blir det att åka till Sjöbo för glasögonutprovning, ska passa på att köpa julklapp(ar) till Carola (bonusmamma <3). Vet även precis vad jag ska köpa till pappa i både födelsedagspresent (han fyllde år för två dagar sen <3) och i julklapp :) får se vad de tycker om det, förhoppningsvis blir de glada ;)
Jaja, ska sitta och titta på kläder och kanske lägga upp en video på YouTube??
Ha det bäääst ;)


Kommentarer
Beatrice, mamma till skrutten Robin

Svart båge tycker jag :)

2011-12-22 @ 08:21:18
URL: http://beabofink.blogg.se/
Kim

Fast, de som var svarta och röda var mycket snygga!! Hoppas de passar när du provar de vi lånade hem. Kram

2011-12-28 @ 18:35:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0