Hemma nu!

Nu är jag hemma igen. Vi var som sagt i Lund idag med skolan och tittade på experiment. Det första var typ biologi med djur o sånt, sen var det fysik och det var jätte häftigt i slutet för då var det en lasershow, asså de sprutade ut rök och lös laser på det och det var iaf jätte coolt. Men vi missade den sista showen :/ fick ett par nya tröjor hemskickade från Ellos. Det var en ljus gul blus (som inte satt bra på mig så jag skickade tillbaka den), en korall färgad tunika (som oxå var ful, skicka tillbaka den oxå) och sedan ett två pack med baströjor, en vit och en marinblå, de satt bra så de har jag kvar. Har faktiskt inte haft så ont i ryggen idag, bra! Men nu måste jag ta på mig min korsett, ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0